Student in Tilburg

Explore Tilburg

Tijdens Explore Tilburg maakten ruim 300 internationale studenten in januari 2019 kennis met Tilburg. Op verzoek van Citymarketing Tilburg verzorgde Blend013 het complete programma voor deze middag. Dit onderdeel van het Tilburg Orientation Program startte met een kick-off in Club Smederij in de Spoorzone. Vervolgens gingen de studenten op pad om ‘Tickets to Tilburg’ te verzamelen. Hostel Roots, Bank15 en Cinecitta zorgden als hoofdlocaties voor een warm welkom. Onderweg werden de studenten verrast door het mooie aanbod van Tilburgse bedrijven, zoals Poppodium 013, Friandries en Sneaker Cleaners. Als projectmanagers zorgden Jeroen en Germaine ervoor dat de studenten met zo’n 40 verschillende nationaliteiten de stad Tilburg optimaal hebben beleefd. Want wij zijn – net als onze opdrachtgever – trots op Tilburg. En dat hebben we laten zien. Welcome to Tilburg!

Opdrachtgever:

  • City Marketing Tilburg als onderdeel van het Tilburg Orientation Program

Doelgroep:

  • Nieuwe aanwas internationale studenten

Rol Blend013:

  • Ontwerp, projectmanagement en realisatie van dit live-event.